برنامه ریزی در هر سازمانی یکی از ارکان موفقیت و رشد آن سازمان میتواند باشد.

اگر واحد برنامه ریزی با ساختار مناسب نسبت به اجرای اهداف سازمان قدم بردارد , میتواند با توجه به توان سازمان و برنامه های از پیش تعیین شده نسبت به تهیه یک برنامه مناسب اقدام نماید.

از طرف دیگر داشتن یک برنامه قوی و پرمحتوی برای هر کسب و کاری خوب است , درصورتیکه برای اجرای آن برنامه هم توان کافی و نفراتی که از دانش فنی و توان حرکتی خوبی برخوردار باشند بتوانیم استفاده کنیم.

در این راه برای موفقیت هرچه بیشتر میتوانیم علاوه بر استفاده از دانش داخل سازمان در صورت لزوم از مشاوران خارج از سازمان استفاده کنیم ( مشاوره صنعتی , مشاوره کسب و کار ).

با استفاده از مشاوره صنعتی ( گروه مشاوره صنعتی آریانا ) و مشاوره کسب وکار می توان بین برنامه اصلی و اجرای آن توازن برقرار نمود و در این راه از بالاترین ظرفیت موجود استفاده نمود .

در خیلی از مواقع شرکتها از اجرای برنامه ضربه میخورند , چراکه برنامه مدون نوشته شده و تمام جوانب را هم پیش بینی نموده اند ولی در عمل و در اجرا نمیتوانند آن برنامه را با موفقیت اجرا نمایند.

درصورتیکه اگر در اجرا بتوانند موانع را پشت سر بگذارند میتوانند باعث افزایش راندمان و افزایش بهره وری شوند و از طرفی با کوشش و جمع آوری اطلاعات زمینه کاهش ضایعات را هم فراهم نمایند.

مشاوره صنعتی و مشاوره کسب و کار میتواند بعنوان یک بازوی کمکی برای هر مدیری باشد. در زمینه های مختلف مشاوره صنعتی میتواند راهنمایی های لازم را در سطوح مختلف برای شما مدیر محترم داشت باشد.

مشکلات اجرای یک برنامه ریزی موفق میتواند علل مختلف داشته باشد,

_ عوامل اجرایی از لحاظ دانش فنی باشد

_ ابزارها و تجهیزات سازمان یا شرکت , کارخانه و … باشد.

_ و یا اینکه ساختار نامناسب سازمان

_ و …

پس دلایل مختلف در عدم موفقیت یک سازمان بعلت نقص در برنامه ریزی و اجرای صحیح شان میتواند نقش داشته باشد .

ما در گروه مشاوره صنعتی آریانا همواره سعی نموده ایم بعنوان یک همراهی مطمئن شما صنعتگر گرامی را همراهی نماییم.

مدیریت گروه ( آقای اکبر رئیسی ) معتقدند که تا زمانیکه با سازمانها همزادپنداری نداشته باشیم نمیتوانیم کمکی به آنها کنیم , باید با تمام وجود مشکلات ار درک نمود و طبق تجربه ودانش خود به آنها کمک نماییم .

ایشان معتقدند اعتماد طرفین میتواند بیشترین کمک در از بین بردن مشکلات را نماید , زیرا وقتی کسی بعنوان مشاور صنعتی برای رفع مشکلات شما صاحبین کسب و کار زا همراهی میکند باید اطلاعات کامل داشته باشد.

ما در گروه مشاوره صنعتی آریانا بعنوان امانت دار شما , رازدار مشکلات شما هستیم و سعی میکنیم با برطرف کردن مشکلات مختلف سازمان شما , با توجه به تجربه و دانش فنی خود شما را در مراحل مختلف از برنامه ریزی مواد , برنامه ریزی تولید تا افزایش بهره وری کارکنان , افزایش راندمان ماشین آلات و همچنین برگزاری دوره های آموزشی جهت مدیران و کارکنان در محل کار شما , همراه شما هستیم .

ما در کنار شما هستیم تا سازمان شما دارای بهره وری بالا پرسنل , افزایش راندمان تولید و همچنین در ضایعات کاهش محسوس داشته باشید و البته برای این منظور هر یک از این موارد , استراتژی خاص خود را خواهد داشت .

با کارشناسان ما تماس بگیرید moshaverehsanati.com
09300899160 _ 09916300091

واتساپ
Wa.me/989300899160
کانال تلگرام
 https://t.me/moshaverehsanati
اینستاگرام :
https://www.instagram.com/moshaverehsanati/
سایت :
https://moshaverehsanati.ir

پیام بگذارید